Skip to main content

Mobil Gargoyle Arctic SHC NH 68



Mobil Gargoyle Arctic SHC NH 68 ist ein Synthetischer Schmierstoff für Kältemittelkompressoren bei.

Ammoniakeinsatz

Produktbeschreibung  -

Mobil Gargoyle Arctic SHC NH 68 ist ein vollsynthetischer Schmierstoff, der für Kältemittelkompressoren in Hochleistungsanlagen konzipiert ist, die Ammoniak als Kühlmedium verwenden. Mobil Gargoyle Arctic SHC NH 68 wird aus paraffinfreien, synthetisierten Polyalphaolefinen und synthetischen Alkylbenzol-Grundölen hergestellt, die herausragenden Widerstand gegen Alterung gezeigt haben. Auch unter den schwierigsten Betriebsbedingungen schützt Mobil Gargoyle Arctic SHC NH 68 vor Schlammbildung und Ablagerungen und vermindert oder reduziert dadurch das Verstopfen von Ventilen oder Filtern.

Anwendung  -

Mobil Gargoyle Arctic SHC NH 68 wird zur Verwendung in Schraubenkompressoren oder Kolbenkompressoren in Kälteanlagen empfohlen, die Ammoniak als Kältemittel verwenden. Mobil Gargoyle Arctic SHC NH 68 ist mit Mineralölen kompatibel, aber die Leistung kann beimWechsel beeinträchtigt werden und, je nach der restlichen Menge an Mineralöl in der Mischung, können die Vorteile verringert werden. In einem solchen Fall muss in den darauffolgenden 6 Monaten eine Ölanalyse sowie eine Filterkontrolle durchgeführt werden.


Eigenschaften  -
·         Sehr niedriger Pourpoint - Ermöglicht die Verdampfertemperatur unter herkömmlichen mineralischen Naphthenölen
·         Solvenz - Reinigungseffekt, insbesondere beim Wechsel von Mineralöltechnologie
·         Ohne Wachs - Hervorragende Fließfähigkeit bei niedrigen Temperaturen, keine wachsartigen Ablagerungen und verbesserte Verdampferleistung
·         Überragende thermische / oxidative und chemische Stabilität - Lange Lebensdauer des Öls im Vergleich zu Mineralöl, dadurch verlängerte Ölwechselintervalle und weniger Routinewartung Dies wiederum reduziert die Wartungskosten
·         Gute Verträglichkeit mit Dichtungen, die zuvor mit mineralischem Schmiermittel verwendet wurden - Geringes Ölleckrisiko
·         Geringe Flüchtigkeit - Verhindert den Aufbau von Viskosität und verringert den Ölverbrauch




Gesundheit, Sicherheit und Umwelt  -
Aufgrund der verfügbaren Informationen verursacht dieses Produkt keinen Gesundheitsschaden, wenn es gemäß den Anweisungen der Anwendung verwendet wird und die Empfehlungen im Sicherheitsdatenblatt befolgt werden. Sicherheitsdatenblätter sind in Ihrem Vertriebsbüro oder im Internet erhältlich. Dieses Produkt darf nicht für andere als die vorgesehenen Zwecke verwendet werden. Das Produkt muss umweltgerecht entsorgt werden.

Suchen Sie nach einem anderen Produkt in Mobil Schmierstoffe oder anderen Schmierstoffe ? Rufen Sie uns einfach an.

Source URL -



Email: info@dm-schmierstoffservice.de
Contact No: +49 8106 3978728
Tags:
Mobil Gargoyle Arctic Shc Nh 68,Mobil schmierstoffe, Mobil lubricants, Mobil lubricant, Mobil schmierstoff, Mobil oil, Mobil motor oil, Mobil Brake Fluid, Mobil Fluid

#Lubricants #MotorOil #EngineOil #CrudeOil #Grease #HydraulicOil #SyntheticOil #CarOil #GearOill #Oil #Gas #HydraulicFluid #BrakeFluid #RapeseedOil #TractorOil #CylinderOil #Lubricant #IndustrialLubricants #Fette #MineralOil #TransmissionOil #Petronas #Kluber #Meguin #Castrol


Comments

Popular posts from this blog

Fuchs Titan HYD MR 530 MC

Fuchs Titan HYD MR 530 MC is a multigrade hydraulic oil for construction machinery. MC-synthesis multigrade hydraulic oil for construction machinery as well as diverse motor vehicle applications. Description  - FUCHS TITAN HYD MR 530 MC is zinc containing hydraulic oil based on semi-synthetic base oils. The product has a high and stable viscosity index and excellent deterging and dispersing properties. TITAN HYD MR 530 MC surpasses the performance requirements when hydraulic oils HL, HLP, HLPD and HVLP are required (except demulsifying properties). Application  - TITAN HYD MR 530 MC should be used when ISO viscosity classes ISO VG 32, ISO VG 46 and ISO VG 68 or engine oils, SAE 5W, SAE 10W, SAE 15W and SAE 20W and SAE 20W- 30 are to be used in hydraulic applications. TITAN HYD MR 530 MC is miscible and compatible with conventional branded hydraulic oils. However, mixing with other hydraulic oils should be avoided in order to fully utilize the product’s benefits. A

Castrol Hyspin ZH-M

Castrol Hyspin ZH-M Is a special central hydraulic fluid. Description   - Castrol Hyspin™ ZH-M (previously called Vitamol™ ZH-M) is a special central hydraulic fluid, formulated with the highest quality base oils together with a carefully selected additive package. This formulation ensures reduced hiss and crunch noise and provides enhanced machinery protection due to excellent corrosion protection. The favourable viscosity index together with the low evaporation loss, guarantees a functional safety over a wide application range. Castrol Hyspin ZH-M (former product name Castrol Vitamol ZH-M) is a special central hydraulic fluid. Selected base oils and an excellent additive combination suppress hissing and grazing noises. Special anti-corrosion inhibitors prevent rust and ensure a longer life of the inserts. Due to the low viscosity index and a low evaporation loss optimal functional reliability is guaranteed. Application: Castrol Hyspin ZH-M is used as hydraulic oil in

Petronas Urania Maximo 5w30

Petronas Urania Maximo 5w-30 Is a synthetic engine oil for all industrial and commercial vehicles Description   - Fully Synthetic Engine Oil for all industrial and commercial vehicles equipped with diesel engines. Its highly technological formula, other than fulfilling and overcoming international specifications and those of the major Constructors, allows high protection of the engine against wear and exceptional benefits of Fuel Economy. Characteristics   - URANIA MAXIMO 5W-30 is an outstanding performance fully synthetic engine oil, developed specifically to overcome the challenge of the most demanding lubrication requirements of latest diesel engines. ·          Specifically developed to offer high capacity in terms of Fuel Economy, saving on fuel consumption, without compromising protection and duration of the engine; ·          Exceptional thermal stability and oxidation resistance to prevent degradation of the lubricant in time, with consequent